Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα

Τα Πάθη του Χριστού σε peplum movies

30/4/19

Ο κορσικανός – A violent life

Η άνοδος και η πτώση ενός νεαρού άνδρα ιδεολόγου και αγωνιστή στην Κορσική της δεκαετίας ’90 σε μια περίοδο εθνικιστικών διεκδικήσεων.
Ο Στεφάν έχει καταφύγει στο Παρίσι για να ξεφύγει από ένα γεμάτο ιδέες και αγώνες παρελθόν. Ο θάνατος όμως ενός πρώην συντρόφου του, θα τον φέρει πίσω στην Κορσική και θα του θυμίσει πως άλλαξε από συντηρητικός νέος που καταγόταν από μια μεσοαστική οικογένεια, σε ριζοσπάστη και ακτιβιστή με επικίνδυνους δεσμούς, τέτοιους  που τον κάνουν να σκέφτεται ότι αυτό το ταξίδι θα του κοστίσει τη ζωή.

27/4/19

Στο ρέμα… χωρίς ρεύμα

Σε κάποιο κανάλι παρακολούθησα μια μονομαχία μεταξύ τεσσάρων υποψηφίων περιφερειαρχών, των κ. κ. Δούρου, Σγουρού, Πρωτούλη και Πατούλη, στην οποία δεν ήταν και εύκολο να αποφευχθούν κάποιοι εκνευρισμοί, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιου είδους «συναντήσεις».

24/4/19

Ο αδίστακτος – Lo spietato

Την ιταλική εκδοχή του «Σημαδεμένου» με τον Αλ Πατσίνο, θα μπορούσε να αποτελεί αυτή η ταινία, στην οποία παρακολουθούμε την ιστορία ενός μαφιόζου νρκωτικών στη δεκαετία του ’80. 
Βρισκόμαστε στο Μιλάνο το 1990 και ο Σάντο Ρούσο (που τον υποδύεται ο Ρικάρντο Σκαμάρσιο μιμούμενος τον Αλ Πατσίνο) ώριμος πλέον, αναπολεί και μας αφηγείται, πώς από την εφηβική του ηλικία, μπήκε στην παρανομία και μεγαλώνοντας εξελίχθηκε σε διακινητή ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή του Μιλάνο.

Νέες ταινίες από 24/4/2019

Παρουσίαση των νέων ταινιών που προβάλλονται στους κινηματογράφους από σήμερα.

21/4/19

«Βυθισμένος ουρανός» της Κικής Τσιλιγγερίδου

Διάβαζα το «Βυθισμένος ουρανός» της Κικής Τσιλιγγερίδου (εκδ. Bell) και το μυαλό μου δεν μπορούσε να αποσπαστεί από την εικόνα του εξωφύλλου του, που ήταν όλο σχεδιασμένο με αποχρώσεις του γκρι, εκτός από την αεροδυναμική «μούρη» ενός αυτοκινήτου που είχε το χρώμα του αίματος. Το ίδιο χρώμα με τα μαλλιά και τα χείλη μιας αδύνατης κοπέλας με βινύλ ρούχα και αρβύλες, η οποία στέκεται όρθια μπροστά από το αυτοκίνητο κρατώντας από ένα όπλο σε κάθε χέρι, σε μια πόζα γεμάτη αυθάδεια και θράσος, ενώ κάτω από τον 

20/4/19

Διάτρητη και η Δαμόκλειος Σπάθη

Ετοιμάζεσαι να γράψεις κάτι ευχάριστο και ξαφνικά η οθόνη της TV γεμίζει από τις φλόγες που καίνε την Παναγία των Παρισίων. Μένεις άφωνος και σκέφτεσαι πως ό,τι και να γράψεις, θα είναι λίγο μπροστά σ’ αυτή την καταστροφή. Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο που πριν λίγα χρόνια μπόρεσα να την επισκεφθώ και να θαυμάσω όλα εκείνα τα υπέροχα γλυπτά και τα βιτρό που την διακοσμούσαν. Κρίμα.

19/4/19

«Φυγή κεφαλαίων» του Γιώργου Μαρτινίδη

Κλασικό μυθιστόρημα του τύπου «ποιος το έκανε» («whodunit» κατά την αμερικανική έκφραση), από έναν Έλληνα συγγραφέα, τον Γιώργο Μαρτινίδη, ο οποίος είναι ψυχολόγος και διδάκτορας στο αντικείμενο της μέτρησης του ανθρώπινου παράγοντα στην καινοτομία και την περιφερειακή ανάπτυξη και στον ελεύθερο χρόνο του γράφει αστυνομικά. Αυτό είναι το δεύτερο μυθιστόρημά του (Το πρώτο του μυθιστόρημα «Από το πουθενά», κυκλοφόρησε το 2011).

17/4/19

«Η Ελλάδα του Όθωνα» του Εντμόντ Αμπού

Προ ημερών μου χάρισαν το βιβλίο «Η Ελλάδα του Όθωνα» του Εντμόντ Αμπού, το οποίο διαβάζοντας, το αγάπησα και το μίσησα ταυτόχρονα και βρήκα φυσιολογικό το γεγονός ότι το 1855 που κυκλοφόρησε, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και θεωρήθηκε συκοφαντικό. Μου άρεσε όμως διότι πολλές από τις διαπιστώσεις του τις βρήκα διαχρονικές και φοβάμαι ότι εάν ζούσε και ερχόταν στην Ελλάδα σήμερα, τα ίδια θα έγραφε. Και «μπορεί να του κόστισαν σε δημοφιλία στα μέρη μας, αποτελούν όμως ένα πρώτης τάξεως υλικό για τη δική μας αυτογνωσία», όπως γράφει στον πρόλογο ο Τάκης Θεοδωρόπουλος.

14/4/19

Κατάστημα μονόκερων - Unicorn Store

Το σκηνοθετικό ντεπούτο της Μπρι Λάρσον (του Captain Marvel), δεν σε τρελαίνει, αλλά είναι αρκετά γλυκό και συμπαθητικό. Η Λάρσον υποδύεται μια κοπέλα, την Κιτ,  επίμονη που προσπαθεί να δείξει την αξία της και να γίνει αποδεκτή σε έναν κόσμο, που για τα μέτρα της είναι λίγο bigger than her.