Ενδιαφέρουσα βιογραφία μιας γυναίκας η οποία σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο προσπαθεί να επιβληθεί βασιζόμενη στο απόφθεγμα «ο άντρας πάντα πληρώνει για καλό φαγητό και σεξ», και δεν είναι μαγείρισσα...
Προς το τέλος της δεκαετίας του ΄60 η Μαντάμ Κλοντ (Karole Rocher) διατηρεί στο Παρίσι ένα πολυτελές πορνείο με πανέμορφα κορίτσια, το οποίο της προσφέρει οικονομική δύναμη, πολιτική επιρροή και αστυνομική κάλυψη (όλοι είναι «πελάτες», τους οποίους τα κορίτσια πρέπει να αποκαλούν «φίλους»). Από το ευαγές αυτό ίδρυμα, παρελαύνουν προσωπικότητες της πολιτικής σκηνής της Γαλλίας, αλλά και ξένοι διπλωμάτες (κατά συνέπεια και πράκτορες), καλλιτέχνες, μέχρι και ο… Μάρλον Μπράντο στην αρχική σεκάνς, ο οποίος αναφέρεται, αλλά βλέπουμε την πλάτη του. Αναφέρονται επίσης, γνωστοί πολιτικοί της εποχής, που δεν είναι και εύκολη αν λάβουμε υπόψη τον Μάη του ’68.
Στο ίδρυμα-θεσμό, η μαντάμ θα υποδεχθεί ένα νεαρό κορίτσι, με μυαλό ενηλίκου και μυστηριακή ομορφιά την Σιντονί (Garance Marillier). Από εκεί και ύστερα ο φακός της Sylvie Verheyde παρακολουθεί την πορεία των δύο γυναικών στην Παρισινή κοινωνία μέχρι το αναπόφευκτο τέλος.
Η ταινία, διαθέτει -φυσικά- αρκετό γυμνό και επαγγελματικό σεξ, που σημαίνει ότι τα κορίτσια δείχνουν ότι δεν το απολαμβάνουν, αλλά ό,τι κάνουν και ό,τι παθαίνουν (άτιμη κοινωνία) είναι για την επιβίωσή τους.
Η Karole Rocher και η Garance Marillier λάμπουν δια της παρουσίας τους και είναι οι μοναδικές που κρατούν το ενδιαφέρον του θεατή, τόσο με τη γοητεία τους, η πρώτη ως κυνική και ψυχρή Κλοντ και η δεύτερη ως ανερχόμενη αισθησιακή και ελκυστική Σιντονί. Οι δύο τους όμως δεν είναι ικανές να απογειώσουν αυτή τη βιογραφική ταινία, η οποία στρέφεται σε πολλά θέματα ταυτόχρονα και δεν επικεντρώνεται, ως βιογραφία, μόνο στον χαρακτήρα της Μαντάμ Κλοντ. (Κριτική μου στο Myfilm)
INFO
Είδος: Βιογραφικό, Δράμα (112΄)
Χώρα: Γαλλία (2021)
Σκηνοθεσία: Sylvie Verheyde
Παίζουν: Karole Rocher, Roschdy Zem, Garance Marillier
Σύνοψη: Τέλη δεκαετίας του ’60. Η Μαντάμ Κλοντ διοικεί μια επικερδή επιχείρηση πορνείας που της δίνει δύναμη, τόσο στον πολιτικό χώρο όσο και στον χώρο της παρανομίας. Το τέλος της αυτοκρατορίας της όμως, είναι πιο κοντά από όσο φαντάζεται.
Προβάλλεται στο Netflix
Προς το τέλος της δεκαετίας του ΄60 η Μαντάμ Κλοντ (Karole Rocher) διατηρεί στο Παρίσι ένα πολυτελές πορνείο με πανέμορφα κορίτσια, το οποίο της προσφέρει οικονομική δύναμη, πολιτική επιρροή και αστυνομική κάλυψη (όλοι είναι «πελάτες», τους οποίους τα κορίτσια πρέπει να αποκαλούν «φίλους»). Από το ευαγές αυτό ίδρυμα, παρελαύνουν προσωπικότητες της πολιτικής σκηνής της Γαλλίας, αλλά και ξένοι διπλωμάτες (κατά συνέπεια και πράκτορες), καλλιτέχνες, μέχρι και ο… Μάρλον Μπράντο στην αρχική σεκάνς, ο οποίος αναφέρεται, αλλά βλέπουμε την πλάτη του. Αναφέρονται επίσης, γνωστοί πολιτικοί της εποχής, που δεν είναι και εύκολη αν λάβουμε υπόψη τον Μάη του ’68.
Στο ίδρυμα-θεσμό, η μαντάμ θα υποδεχθεί ένα νεαρό κορίτσι, με μυαλό ενηλίκου και μυστηριακή ομορφιά την Σιντονί (Garance Marillier). Από εκεί και ύστερα ο φακός της Sylvie Verheyde παρακολουθεί την πορεία των δύο γυναικών στην Παρισινή κοινωνία μέχρι το αναπόφευκτο τέλος.
Η ταινία, διαθέτει -φυσικά- αρκετό γυμνό και επαγγελματικό σεξ, που σημαίνει ότι τα κορίτσια δείχνουν ότι δεν το απολαμβάνουν, αλλά ό,τι κάνουν και ό,τι παθαίνουν (άτιμη κοινωνία) είναι για την επιβίωσή τους.
Η Karole Rocher και η Garance Marillier λάμπουν δια της παρουσίας τους και είναι οι μοναδικές που κρατούν το ενδιαφέρον του θεατή, τόσο με τη γοητεία τους, η πρώτη ως κυνική και ψυχρή Κλοντ και η δεύτερη ως ανερχόμενη αισθησιακή και ελκυστική Σιντονί. Οι δύο τους όμως δεν είναι ικανές να απογειώσουν αυτή τη βιογραφική ταινία, η οποία στρέφεται σε πολλά θέματα ταυτόχρονα και δεν επικεντρώνεται, ως βιογραφία, μόνο στον χαρακτήρα της Μαντάμ Κλοντ. (Κριτική μου στο Myfilm)
INFO
Είδος: Βιογραφικό, Δράμα (112΄)
Χώρα: Γαλλία (2021)
Σκηνοθεσία: Sylvie Verheyde
Παίζουν: Karole Rocher, Roschdy Zem, Garance Marillier
Σύνοψη: Τέλη δεκαετίας του ’60. Η Μαντάμ Κλοντ διοικεί μια επικερδή επιχείρηση πορνείας που της δίνει δύναμη, τόσο στον πολιτικό χώρο όσο και στον χώρο της παρανομίας. Το τέλος της αυτοκρατορίας της όμως, είναι πιο κοντά από όσο φαντάζεται.
Προβάλλεται στο Netflix