Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα

Τα Πάθη του Χριστού σε peplum movies

30/5/20

Όταν η Γη έγινε επίπεδη

Συναντήθηκα το Σάββατο 23/5 με το φίλο μου το Γιώργο στη Smart Plaza του σταθμού με τους καφέδες ανά χείρας και ήταν αγριεμένος.
- Αυτό το κωλοκράτος δεν τρώγεται ρε Άγγελε.
- Τι σου συνέβη;
- Μου αύξησε το φόρο στη σύνταξη.
- Την πήρες κιόλας;
- Όχι ακόμα, αλλά άκουσα ότι αύξησε το φόρο.

- Παρ’ την πρώτα και ύστερα το συζητάμε. Έχεις μάθει τα μικτά και ξέρεις πόσο βγήκε καθαρή;
- Όχι ακόμα.
- Ε, πώς έβγαλες το συμπέρασμα;
- Αφού ξέρεις μωρέ Άγγελε, ότι το κωλοκράτος, μάς κοροϊδεύει συνεχώς.
- Ας καθίσουμε εδώ. Φαίνεται ότι είναι πιο καθαρά. Συνέχισε…
- Φοβάσαι ακόμα μη κολλήσεις κορωνοϊό;
- Πάντα φίλε μου. Μπορεί να μας άφησαν ελεύθερους, αλλά ο ιός είναι ακόμα εδώ. Κάτσε πιο πέρα, κράτα λίγη απόσταση.
- Μη φοβάσαι βρεεε. Δεν υπάρχει επιδημία. Μας κοροϊδεύει το κωλοκράτος. Πίστεψες και συ τον Τσιόδρα; Αυτός είναι δικός τους.
- Καλά βρε Γιώργο και όλοι εκείνοι οι θάνατοι σε όλο τον κόσμο;
- Μη το πας έτσι. Εκεί είχαν πανδημία. Εδώ είχαμε λίγους θανάτους.
- Εδώ είχαμε λίγους επειδή το κράτος πρόλαβε και απαγόρευσε το καρναβάλι στην Πάτρα, έκλεισε νωρίς τα σχολεία -που απ’ έξω περίμεναν γονείς, παππούδες και γιαγιάδες να πάρουν τα βλαστάρια τους- και μας μάντρωσε για 2 μήνες σχεδόν.
- Και εσύ; Αυτό το θεωρείς δημοκρατία; 
- Περίμενε. Να κλείσουμε πρώτα το θέμα, ότι χάρη στην πρόωρη απαγόρευση μετακινήσεων, το κράτος πέτυχε να μην εξαπλωθεί ο ιός και γι αυτό είχαμε λίγους θανάτους.
- Η πρόωρη απαγόρευση έγινε διότι το κωλοκράτος, δεν είχε οργανωμένο σύστημα υγείας, ώστε να προλαβαίνει τα κρούσματα.
- Άρα Γιώργο μου, τώρα δέχεσαι ότι υπάρχει επιδημία. Εγώ σου συμπληρώνω, πως το κράτος γνωρίζοντας την αδυναμία του συστήματος υγείας, τουλάχιστον προνόησε και μας μάντρωσε, μέχρι να το οργανώσει.
- Μην είσαι χαζός. Μας μάζεψαν, για να μας ελέγχουν καλύτερα. Ο Μεγάλος Αδελφός είναι εδώ, Άγγελέ μου.
- Δηλαδή, εσύ θεωρείς ότι το κράτος, που δεν μπορούσε να οργανώσει ένα σύστημα υγείας, είναι ικανό να οργανώσει σύστημα παρακολούθησης όλων μας; Για ποιο λόγο να σε παρακολουθεί εσένα κι εμένα ρε φίλε;
- Ναι αγόρι μου. Μας θέλουν όλους άβουλους, να κάνουμε ό,τι θέλουν εκείνοι.
- Τόσο κωλοκράτος δηλαδή…
- Άγγελε, νομίζω ότι με ειρωνεύεσαι ενώ εγώ σου μιλάω σοβαρά και με επιχειρήματα.
- Και όλα εκείνα τα εκατομμύρια κρούσματα με τις χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών σε όλο τον κόσμο; Μας πουλάνε παραμύθια εδώ στην Ελλάδα; Όλα είναι σκηνοθετημένα;
- Άγγελε, τελειώσαμε. Ειρωνεύεσαι, διότι θέλεις να καταλάβεις τι συμβαίνει γύρω σου.
(Από τη μόνιμη στήλη μου στη σημερινή έντυπη Αμαρυσία)