Είδος: Θρίλερ / Δράμα
Σκηνοθεσία: Πολ Βερχόφεν
Παίζουν: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Λοράν Λαφίτ, Αν Κονσινί, Σαρλ Μπερλίνγκ, Βιρζινί Εφιρά, Κριστιάν Μπερκέλ
Προβάλλεται από 6/10/16
Η Μισέλ μοιάζει άφθαρτη. Διευθύντρια σε μια εταιρία ηλεκτρονικών παιχνιδιών, είναι το ίδιο αδίστακτη στην προσωπική της ζωή, όσο και στην επαγγελματική. Η ζωή της θ’ αλλάξει ριζικά όταν ένας άγνωστος άντρας της επιτίθεται μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Αναζητά με μανία τον άνθρωπο που εισέβαλλε στη ζωή της και οι δυο τους θα παρασυρθούν σ’ένα παιχνίδι που μπορεί να βγει εκτός ελέγχου ανά πάσα στιγμή (Διανομή: Seven)
Κριτική: Ο Πολ Βερχόφεν όχι και στα καλύτερά του. Χωρίς να εγκαταλείπει το στυλ του, αυτό του μυστηρίου και της αγωνίας με την κορύφωση προς το τέλος, (όπως και στο «Βασικό ένστικτο»), έχει δημιουργήσει μια ταινία μεγάλης διάρκειας, το σενάριο της οποίας στηρίζεται στο χαρακτήρα μιας κοπέλας με βεβαρημένο οικογενειακό και ψυχολογικό παρελθόν, η οποία έχει μάθει να τα θέλει όλα δικά της.
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ που δεν έχει χάσει τη ζωντάνια και την εκφραστικότητά της, έχει πάρει πάνω της όλη την ταινία και με την πληθωρικότητά της γεμίζει την οθόνη. Το δε βλέμμα της, διαθέτει όλο εκείνο τον κυνισμό που διακρίνει το χαρακτήρα της κεντρικής ηρωίδας του μυθιστορήματος «Oh!» (του Φιλίπ Ντιζάν), αλλά όπως γράφω συνήθως, ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
Η εξέλιξη της ιστορίας κυλάει αργά, περισσότερο του συνηθισμένου ακόμα και από τον Πολ Βερχόφεν, που φαίνεται «κολλημένος» στο παρελθόν του.
Δεν παραβλέπω όμως τη συνολική ατμόσφαιρα του φιλμ, που οφείλεται στη φωτογραφία του Stéphane Fontaine (Προφήτης, Captain Fantastic και Σώμα με σώμα, οι γνωστότερες ταινίες), αλλά και τη μουσική της Anne Dudley, που κέρδισε Όσκαρ Μουσικής στο «Άντρες με τα όλα τους» (1997) και στο ενεργητικό της έχει τις ταινίες «Το παιχνίδι των λυγμών» (1992) και τα «Μαθήματα αμερικανικής ιστορίας» (1998).
(Κριτική μου για το myfilm.gr)
(Κριτική μου για το myfilm.gr)