Είδος: Θρίλερ μυστηρίου
Σκηνοθεσία: Τέιτ Τέιλορ
Παίζουν: Έμιλι Μπλαντ, Χέιλι Μπένετ, Λιουκ Έβανς, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Λίζα Κουντρό, Τζάστιν Θερού
Κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά, η Ρέιτσελ περνά από το παλιό της σπίτι, στο οποίο ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο και το μωρό τους. Βλέπει επίσης, το σπίτι ενός άλλου ζευγαριού και βυθισμένη στην κατάθλιψη για το πώς έχει καταλήξει η δική της ζωή, αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική, ευτυχισμένη τους ζωή. Όταν η γυναίκα του ζευγαριού εξαφανιστεί, η Ρέιτσελ θα αρχίσει να πιστεύει ότι ίσως σχετίζεται με την εξαφάνισή της (Διανομή: Odeon)
Κριτική: Απογοήτευση, εμμονές και κατάθλιψη μπορεί να οδηγήσουν έναν αδύναμο χαρακτήρα στο αλκοόλ και στη συνέχεια στην αναξιοπιστία του. Αυτό έχει πάθει η Ρέιτσελ, η κεντρική ηρωίδα του φιλμ την οποία υποδύεται πειστικά η Έμιλι Μπλαντ, η οποία μετά από ένα βίαιο περιστατικό έχει βάσιμες υποψίες για το τι έχει συμβεί, αλλά επειδή παθαίνει κάποια μπλακ-άουτ λόγω του αλκοόλ δεν είναι απόλυτα σίγουρη. Φυσικά, κανείς δεν την πιστεύει, είτε έχει σωστή αντίληψη των πραγμάτων, είτε λάθος.
Το ατού της ταινίας είναι η ακολουθία των flashbacks, που συσκοτίζουν σκόπιμα το θεατή και τον οδηγούν στη λύση του μυστηρίου σιγά-σιγά, όχι μόνο για ποιο λόγο πήρε διαζύγιο η Ρέιτσελ, αλλά και για ποιο λόγο κατέφυγε στο αλκοόλ και γιατί έπλασε τον ιδανικό κόσμο ενός ζευγαριού στα πρόσωπα των Μέγκαν και Σκοτ. Ένα ζευγάρι που υποδύονται η ΧάλεΪ Μπένετ και ο Λουκ Ίβανς, με μπόλικη δόση μυστηρίου για τη σχέση τους και το παρελθόν τους, ιδίως εκ μέρους του συζύγου. Αλλά μη σας μπερδεύω περισσότερο. Οι ερμηνείες όλων θα σας ικανοποιήσουν.
Το εύρημα της ταινίας, που έγινε και τίτλος της (από το ομότιτλο βιβλίο της Πόλα Χόκινς, το οποίο στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός), είναι η παρατήρηση από τη Ρέιτσελ των στιγμών του ζευγαριού από τα παράθυρα του τρένου, που το παίρνει καθημερινά παρόλο που έχει απολυθεί και δεν πάει στη δουλειά της. Άλλο μυστήριο και αυτό, που συγκαταλέγεται στις πτυχές της προσωπικότητας της Ρέιτσελ.
Το φιλμ, νομίζεις ότι κυλάει αργά, αλλά όλα έχουν το λόγο τους, παρά τα κάποια σεναριακά κενά. Δεν είναι και εύκολο να περιγράψεις τις εκτεταμένες περιγραφές και τις σκέψεις των χαρακτήρων ενός μυθιστορήματος. Τουλάχιστον, δεν ήταν εύκολο για τον Τέιτ Τέιλορ, γνωστό μας και από τα «Υπηρέτριες» (2011), «Get on Up» (2014) και «Στην καρδιά του χειμώνα» (2010).
(Κριτική μου για το myfilm.gr)
(Κριτική μου για το myfilm.gr)