Καλό Πάσχα

Τα Πάθη του Χριστού σε peplum movies

30/3/19

Τελική ενέδρα – The highway men

Ο Τζον Λι Χάνκοκ, αφηγείται την ιστορία των Φραν Χάμερ και Μάνι Γκολτ, των δύο ανθρώπων που έστησαν ενέδρα στην Μπόνι Πάρκερ και τον Κλάιντ Μπάροουζ και τους γάζωσαν με εκατοντάδες σφαίρες στις 23 Μαΐου 1934 και αφού προηγουμένως τα media της εποχής τους είχαν ηρωοποιήσει και ο κόσμος ευχόταν να μη συλληφθούν ποτέ.

29/3/19

Ο καθηγητής και ο τρελός - The professor and the madman

Βασισμένη στο ομώνυμο διεθνές μπεστ σέλερ του Σάιμον Γουίντσεστερ, η ταινία είναι μια συναρπαστική αληθινή ιστορία παραφροσύνης, ιδιοφυΐας και εμμονής, με πρωταγωνιστές δύο αξιόλογους άντρες που άφησαν το σημάδι τους γράφοντας το Λεξικό της Αγγλικής Γλώσσας της Οξφόρδης. Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε το 1857 και ήταν ένα από τα πιο φιλόδοξα και επαναστατικά έργα του ανθρώπινου πνεύματος.

28/3/19

Η νύχτα των λύκων - Hold the dark

Στα βάθη της Αλάσκα, εκεί που ο πάγος και η διαρκής συννεφιά κάνουν τους ανθρώπους λιγομίλητους και καχύποπτους απέναντι στον κάθε νεοφερμένο, η άφιξη του Ράσελ Κορ και η επιστροφή λίγο αργότερα του Βέρνον Στορ από το «τραυματικό» Ιράκ θα δημιουργήσουν μια σειρά

Όλες οι νέες ταινίες από 28/3/2019

Παρουσίαση όλων των νέων ταινιών που προβάλλονται από σήμερα στους κινηματογράφους

Ντάμπο - Dumbo

Μόνον ο Τιμ Μπάρτον (των φιλμ: Ψαλιδοχέρης, Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, Ο Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας) θα μπορούσε να προσθέσει τόση μαγεία και τέτοια θριλερική αγωνία στο πασίγνωστο παραμύθι της Ντίσνεϋ «Ντάμπο το ελεφαντάκι», ώστε να πετύχει μια τόσο πληθωρική ταινία, με την οποία εξυμνείται η διαφορετικότητα και η αγάπη για την οικογένεια.  

Επιστροφή στην κορυφή

Τόλμη, αφοσίωση και φιλία χαρακτηρίζουν αυτό το θεαματικό ντοκιμαντέρ, που παρακολουθεί την προσπάθεια του Λεωνίδα, να ανέβει σε κορυφές του Ολύμπου, που ανέβαινε όταν ήταν αρτιμελής. 
Ο Λεωνίδας, κυκλοφορεί με αμαξίδιο πλέον, αλλά έχει θέληση, δείχνει επιμονή και τόλμη να επαναλάβει το εγχείρημά του, με τη βοήθεια των πιστών φίλων του, που του συμπαρίστανται σ’ αυτή την εξαιρετικά δύσκολη προσπάθεια.  

25/3/19

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου

Τι να σκεφτόμουν άραγε εκείνη τη στιγμή; Σπάω το κεφάλι μου, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ. Ίσως ότι θα μπορούσα να γίνω κι εγώ κάποιος ήρωας σαν αυτούς του ’21… Πολλές οι πληροφορίες από τότε και ο εγκέφαλος παραμερίζει τις μνήμες που δεν είναι απαραίτητες, άσε που εν τω μεταξύ αλλάζουν και τα κριτήρια αποθήκευσης πληροφοριών, οπότε μη ζητάτε και πολλά πράγματα. 
Η ουσία είναι πως ήταν 25η Μαρτίου, μεγάλη διπλή γιορτή και έπρεπε το πρωί να ντυθώ τσολιάς, να συμμετάσχω στην παρέλαση, να είμαι παραστάτης του σημαιοφόρου (ένα στο αριστερό, ψηλά το κεφάλι), να δεχθώ ευχές και

23/3/19

Θλίψη

Ο Σάμιουελ Χάντιγκτον, έγραφε στο κλασικό πλέον «Η σύγκρουση των πολιτισμών» (1993) ότι τα επόμενα χρόνια οι αντιπαραθέσεις θα είναι πολιτισμικές και όχι ιδεολογικές ή οικονομικές. Τότε, οι σύγχρονοι του τον αποδοκίμαζαν φοβούμενοι ότι οι απόψεις του απειλούσαν την ανεμελιά που ακολούθησε το τέλος του Ψυχρού Πολέμου. Ο άνθρωπος δεν παρίστανε τον μάντη κακών ειδήσεων. Απλά, «έβλεπε τα πράγματα να έρχονται». 

22/3/19

Τριπλό σύνορο – Triple frontier

Όταν η απληστία συνδυάζεται με τρομερή αυτοπεποίθηση που βασίζεται στο γεγονός ότι ποτέ προηγουμένως δεν έχεις αποτύχει, τότε κάτι δεν θα πάει καλά, ομολογουμένως.
Μια ομάδα πρώην πρακτόρων των ειδικών δυνάμεων αναλαμβάνει μια αποστολή, στην οποία το χρήμα πρόκειται να ρεύσει άφθονο. Πραγματικά, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η αποστολή τους, θα διαπιστώσουν ότι το χρήμα που περνάει στα χέρια τους είναι πολύ περισσότερο από αυτό που μπορούν «να σηκώσουν». Εδώ μπαίνει το στοιχείο της απληστίας.

21/3/19

Τα δύο πρόσωπα του νόμου - Dragged across concrete

Τα «Δύο πρόσωπα του νόμου» αποτελούν το δεύτερο σενάριο που έγραψε ο Σ. Κρεγκ Ζάλερ μετά το εντυπωσιακό σκηνοθετικό του ντεμπούτο «Τσεκούρι από κόκκαλο» (ένα εξαιρετικά βίαιο γουέστερν με κανίβαλους ινδιάνους, για όσους δεν θυμούνται), ενώ στη δεύτερη ταινία του «Καυγάς στο Μπλοκ 99» (μια πολύ βίαιη ταινία-φυλακής, όπου πρωταγωνιστούσε και πάλι ο Βινς Βον) επαναπροσδιόρισε και όρισε την σκηνοθετική του ταυτότητα.