14/7/23

Πεθερικά γκάνγκστερ - The Out-Laws

Έξω στη βεράντα μου έχει 40 βαθμούς υπό σκιάν και μέσα έχω αιρκοντίσιον που κάνει ανεκτή την ατμόσφαιρα. Κι εγώ -που ευτυχώς το πρόγραμμα δεν είχε δημοσιογραφική προβολή σήμερα- κάθομαι και ανοίγω το Netflix, τον αλγόριθμο του οποίου έχω αναγκάσει με τις επιλογές μου, να μου προτείνει αστυνομικά και κωμωδίες των δεκαετιών 50, 60 και 70 (ό,τι καλύτερο) και πέφτω σε μια καινούργια «πρόταση για εσάς». Μια «αστυνομική κωμωδία», στην οποία το όνομα του Πιρς Μπρόσναν φιγουράρει μαζί με εκείνο της Έλεν Μπάρκιν. 
Να και κάτι φρέσκο και δροσερό καλοκαιριάτικα, σκέφτομαι και διαβάζω την υπόθεση: Όταν λίγο πριν από το γάμο του Όουεν ληστεύουν την τράπεζα που διευθύνει, όλα τα στοιχεία δείχνουν προς μια άβολη κατεύθυνση: οι ληστές είναι τα μελλοντικά πεθερικά του, που μόλις έφτασαν στην πόλη και είναι οι διαβόητοι Out-Laws.
Αρχίζει το έργο, και στην παραγωγή είναι ο Άνταμ Σάντλερ, ενώ αρκετά ονόματα στο cast ανήκουν σε Σάντλερς επίσης. Δεν με ενοχλεί η οικογενειοκρατία (ζω στην Ελλάδα) αλλά προετοιμάζομαι για πατάτα, μιας και είναι γνωστό το Σάντλερ-στάιλ στις κωμωδίες (κυρίως σλάπστικ).
Ο Όουεν λοιπόν (Άνταμ Ντιβάιν) υποδύεται τον πιο χαζό διευθυντή τράπεζας που έχω δει στο σινεμά, ενώ η μνηστή του είναι ένα σχετικά ωραίο πλάσμα η Πάρκερ (Νίνα Ντόμπρεβ), δασκάλα γιόγκα που οι γονείς του Όουεν (ο Ρίτσαρν Κάιντ και η Τζούλι Χάγκερτι),πιστεύουν ανεξήγητα ότι είναι στρίπερ, ενώ εγώ (κινηματογραφικά πάντα) θεωρώ ανεξήγητο πώς γίνεται αυτή η προσγειωμένη και όμορφη κοπέλα να είναι τόσο ερωτευμένη μαζί του και να ανέχεται όλες τις χαζομάρες του. Το ίδιο πιστεύουν και οι γονείς του (Μπρόσναν και Μπάρκιν), για τους οποίους ο Όουεν και οι δικοί του γονείς θεωρούσαν ότι βρίσκονται κάπου στον Αμαζόνιο μελετώντας τους ιθαγενείς.
Υποψιάζεστε ήδη πώς κυλάει αυτή η ταινία, στην οποία ο Μπρόσναν και η Μπάρκιν μαζί με τους Κάιντ και Χάγκερτι, προσπαθούν να της δώσουν κάποιο κύρος, αλλά το σενάριο μπάζει από παντού εκτός ίσως από το προβλεπόμενο φινάλε. Για ποιο λόγο να σας το αποκαλύψω  λοιπόν. Απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την… αστυνομική κωμωδία, ή μάλλον να σας παρασύρω να χάσετε και εσείς μιάμιση ώρα, βλέποντας μια αμερικανιά.
Πού θα πάει; Δεν θα περάσει ο καύσωνας Κλέων;  (Κριτική μου για το myFilm)
INFO
Προβάλλεται στο Netflix
Είδος: Αστυνομική, Κωμωδία, 95΄
Χώρα: ΗΠΑ, 2023
Σκηνοθεσία: Τάιλερ Σπίντελ
Παίζουν: Άνταμ Νιβάιν, Πιρς Μπρόσναν, Έλεν Μπάρκιν, Ρίτσαρν Κάιντ, Τζούλι Χάγκερτι, Νίνα Ντόμπρεβ