Καλό Πάσχα

Τα Πάθη του Χριστού σε peplum movies

21/3/20

«Το νου σας… ρεμάλια»

Έζησα να το δω κι αυτό! Καραντίνα! Το διάβαζα σε βιβλία, ή το έβλεπα σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας (αδυναμία μου) και τώρα, να. Πιάνω τον εαυτό μου να  κρατάω «ημερολόγιο» (όπως λένε «καταστρώματος») ώστε να έχω ένα πρόχειρο ιστορικό επαφών αν μου τύχει κάτι και απαιτηθεί να μιλήσω στον γιατρό που θα με κουράρει, αφού ανήκω στον «ευαίσθητο πληθυσμό». 

* * *
Πέρυσι ακριβώς τέτοια εποχή, είχα πάει με δυο φίλους μου στον Παρνασσό για περπάτημα στο χιόνι (το ετήσιο «Τάμα» μας, όπως είναι γνωστό στην υπόλοιπη παρέα) και εκεί για πρώτη φορά άρπαξα ένα τέτοιο κρυολόγημα (πρώτη φορά στη ζωή μου), ώστε από 14 Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου 2019 βρισκόμουν κάτω από ισχυρή αντιβίωση και αυστηρή επιτήρηση (45 μέρες μέσα) για να μη «κυλίσω», επειδή πάντα κυκλοφορούν ιοί και ας μη το καταλαβαίνουμε. 
* * *
Έχοντας λοιπόν «βεβαρημένο παρελθόν» που με κατατάσσει στους «ευαίσθητους» να ‘μαι σήμερα (όπως κάθε Τρίτη) μπροστά στην οθόνη του PC μου να γράφω έχοντας πάνω από 20 μέρες που δεν πηγαίνω στην Αθήνα στις δημοσιογραφικές προβολές (λόγω συνωστισμού στο τρένο), οι οποίες μάλιστα σταμάτησαν, αφού έκλεισαν οι κινηματογράφοι μαζί με όλα τα λαϊκά θεάματα. Επίσης, συμπλήρωσα 14 μέρες από την τελευταία φορά που συναντήθηκα με τους φίλους μου στο στέκι μας και 11 μέρες που δεν έχω πάει στην εφημερίδα, παραμένοντας έγκλειστος στο σπίτι αφού ανακοινώθηκαν τα αυστηρά, αλλά αναγκαία για τη σωτηρία μας μέτρα. 
* * *
Τονίζω, αναγκαία για τη σωτηρία μας μέτρα, επειδή τόσα χρόνια στο δημοσιογραφικό κουρμπέτι έχω πεισθεί ότι ως λαός είμαστε πολύ απείθαρχοι, «ωχαδερφιστές» και γι’ αυτό κάθε φορά που σχολίαζα κοινωνικές (και κυβερνητικές) συμπεριφορές έγραφα: «Αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα». 
* * *
Θέλω να πιστεύω ότι αυτή τη φορά θα βγω ψεύτης και θα περάσουμε αυτή την περιπέτεια με τα λιγότερα κρούσματα. Επειδή, κρούσματα ήδη σημειώθηκαν και επειδή πάντα υπάρχουν οι εξυπνάκηδες οι οποίοι, όχι μόνο δεν υπακούουν στις οδηγίες των επιστημόνων και κάνουν του κεφαλιού τους, αλλά πιστεύοντας σε θεωρίες συνωμοσίας προσπαθούν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα να πείσουν και τους άλλους ότι «δεν τρέχει και τίποτα, πάμε καμία βόλτα τώρα που έχει ησυχία και δεν κυκλοφορούν πολλοί».
* * *
Ευτυχώς, σ’ αυτούς τους απείθαρχους, απευθύνθηκε η κυβέρνηση και ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Ελπίζω να κατάλαβαν την κρισιμότητα της κατάστασης και να μη χρειαστεί να τους απευθύνουμε τη διάσημη ατάκα του Λάμπρου Κωνσταντάρα από την ταινία «Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι».
(Από τη μόνιμη στήλη μου στην έντυπη Αμαρυσία)