Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα

Τα Πάθη του Χριστού σε peplum movies

2/11/19

Το παιδί μίλησε

Ευτυχώς ο Δήμος Αμαρουσίου είναι αυτόνομος και ανεξάρτητος και η παρέλαση για την Επέτειο του ΟΧΙ διεξήχθη «κατά ειωθότα», διότι είχα διαβάσει ότι υπήρξαν διαμάχες για το πού θα γίνει η παρέλαση μεταξύ των δήμων που προέρχονται από ενοποίηση.

Πρώτα, είχαμε το Τρισάγιο στο Μνημείο των Ηρώων, κατόπιν την ομιλία του δημάρχου κ. Θ. Αμπατζόγλου, ύστερα ακολούθησε η παρέλαση των μαθητών, που ενώ τα τύμπανα κρατούν το ρυθμό με πάθος και ένταση κανένα παιδί δεν τηρεί το βηματισμό και στη συνέχεια η συνηθισμένη εκδήλωση στο Κέντρο Τέχνης & Πολιτισμού, με τις «σύντομες ομιλίες» και τη γνωστή χορωδία να εκτελεί πατριωτικά άσματα σε ρυθμό νανουρίσματος, παρά το γεγονός ότι φέτος είδα νέα πρόσωπα στο χώρο των τενόρων ή βαρύτονων (δεν μπορώ να τους ξεχωρίσω). Πάντως, για να είμαι δίκαιος, υπάρχει βελτίωση χωρίς βεβαίως να δηλώνω μουσικολόγος.
Και του χρόνου, λοιπόν, η επέτειος του ΟΧΙ και όλα να πάνε καλύτερα: η ζωή μας, ατομική, οικογενειακή, κοινωνική, οικονομική και από όλες τις απόψεις. Μέχρι τότε να έχουν κατακαθίσει και τα εθνικά πολιτικά πάθη (σκάνδαλα, συνωμοσίες, συμφωνίες, κλπ) και να έχουμε μπει στον ίσιο δρόμο, να υπάρξει κάποια παραγωγικότητα, να βρεθούν νέες θέσεις εργασίας. Να κάνουμε όλοι σωστά τη δουλειά μας, βρε αδερφέ, και να αφήσουμε τις μεμψιμοιρίες στην άκρη.
«Ναι αλλά εγώ που ως κεντρώος ψήφισα αυτή τη φορά τον Μητσοτάκη για να σηκωθούν να φύγουν οι Απροετοίμαστοι, δεν το έκανα για να μου φέρει τον Κωστάκη τον Καραμανλή ως Πρόεδρο της Δημοκρατίας», μου είπε ένας φίλος μου την ώρα που τελείωνε την ομιλία του ο δήμαρχος. «Πώς σου πέρασε αυτό από το μυαλό;» τον ρώτησα. «Μα καλά, δεν είδες ότι μίλησε στη Θεσσαλονίκη εφ’ όλης της ύλης;» με ρώτησε υποτιμητικά. «Δεν το πήρα είδηση διότι εγώ έβλεπα, στην κρατική τηλεόραση, την αναμετάδοση της Δοξολογίας, όπου παρευρίσκετο ο περιφερειάρχης μας κ. Πατούλης μετά της συζύγου του στην πρώτη σειρά των επισήμων και εν πάση περιπτώσει είναι κακό, που βγήκε και μίλησε ο πρώην πρωθυπουργός μετά από τόσα χρόνια σιωπής;» ρώτησα παριστάνοντας τον αφελή για να τον εκνευρίσω. «Ναι είναι, επειδή το έκανε για να μας θυμίσει ότι είναι παρών, χρονιάρα μέρα, προειδοποιώντας μας μάλιστα πάνω σε σοβαρά εθνικά θέματα». «Σαχλαμάρες, φίλε μου», τον καθησύχασα, «ξέχασες πως ως πρωθυπουργός μας διαβεβαίωνε ότι είχε θωρακίσει την οικονομία; Διαπίστωσες εσύ καμιά θωράκιση; Ας τον λοιπόν, να παίζει στην ίδια κατηγορία με τον Τσίπρα, που τον είχε στο απυρόβλητο».
(Από τη μόνιμη στήλη μου στην έντυπη σημερινή Αμαρυσία)