Είδος: Δράμα
Σκηνοθεσία: Γκαρθ Ντέιβις
Παίζουν: Ρούνεϊ Μάρα, Ντεβ Πατέλ, Νικόλ Κίντμαν, Ντέιβιντ Γουέναμ
Προβάλλεται από 1/12/16
Σύνοψη: Στη βόρεια Ινδία, ο πεντάχρονος Σαρού μπαίνει στο λάθος τρένο και ταξιδεύει τρομοκρατημένος και μόνος χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του, στην χαοτική Καλκούτα. Εκεί γίνεται ένα από τα ημι-άγρια παιδιά του δρόμου και σαν από θαύμα καταφέρνει να επιβιώσει από πολλούς κινδύνους, καταλήγοντας σε ένα ορφανοτροφείο. Τελικά ο Σαρού υιοθετείται από ένα ζευγάρι Αυστραλών, οι οποίοι τον μεγαλώνουν με αγάπη. Ο Σαρού, όμως, δεν μπορεί να αφήσει πίσω του το παρελθόν, και αποφασίζει να εντοπίσει το παλιό του σπίτι και μαζί του την οικογένειά του (Διανομή: Odeon)
Κριτική: Μια πραγματική ιστορία, που έγινε ένα αξιοπρεπές μελόδραμα.
Μια ιστορία αναζήτησης των ριζών και της πραγματικής ταυτότητας. Η οδύσσεια ενός μικρού Ινδού του Σαρού, που ενηλικιώθηκε μακριά από την πατρίδα του και παρόλο που γαλουχήθηκε στις αρχές του δυτικού πολιτισμού, δεν ξέχασε τις ρίζες του και προσπάθησε να τις βρει και να επιστρέψει.
Τον ενήλικα Σαρού υποδύεται ο Ντεβ Πατέλ, γνωστός μας από τις ταινίες «Slumdog Millionaire», «Εξωτικό ξενοδοχείο Μάριγκολντ» (2011) και «Εξωτικό ξενοδοχείο Μάριγκολντ 2» (2015), ο οποίος προσπαθεί με σχετική επιτυχία να ξεφύγει από τους ρόλους που τον καθιέρωσαν δίνοντας μια δραματική διάσταση στην περσόνα του.
Η παρουσία της Νικόλ Κίντμαν δεν προσθέτει κάτι περισσότερο στην ταινία, που όπως προανέφερα δεν παύει να είναι ένα απλό μελόδραμα.
Βλέποντας την ταινία, αναλογιζόμουν την «Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου» (1969) του Απόστολου Τεγόπουλου με πρωταγωνιστή το Νίκο Ξανθόπουλο, ένα τρίωρο μελοδραματικό έπος αναζήτησης (της περίφημης τότε Κλακ Φιλμ) και χαμογέλασα στην ιδέα, πόσους κόπους και πόσα βάσανα περνούσαν οι δικοί μας σε αναζήτηση συγγενών τους από τις Χαμένες Πατρίδες (υπήρχε ακόμα και ειδική ραδιοφωνική εκπομπή «Αναζητήσεις μέσω του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού») σε σχέση με τη σημερινή εποχή του Google Earth, που βοήθησε τον Σαρού να βρει τη μητέρα του. Να και κάτι καλό, πέρα από το δορυφορικό εντοπισμό στρατιωτικών στόχων...
(Κριτική μου στο myfilm.gr)