Είδος: Δράσης / Θρίλερ
Σκηνοθεσία: Ζαν Φρανσουά Ρισέ
Παίζουν: Μελ Γκίμπσον, Ελίζαμπεθ Ρομ, Γουίλιαμ Μέισι, Ράιαν Ντόρσεϊ, Έριν Μοριάρτι, Ντιέγκο Λούνα, Τόμας Μαν, Μάικλ Παρκς
Ημερομηνία Εξόδου: 3 Νοεμβρίου 2016
Σύνοψη: H 17χρονη Λίντια είναι ο στόχος ενός ανελέητου ανθρωποκυνηγητού. Ο φίλος της είναι έμπορος ναρκωτικών και την έχει παγιδέψει σε μια πλεκτάνη εξαιτίας της οποίας ένα καρτέλ ναρκωτικών την αναζητά παντού γιατί θεωρεί ότι έχει κλέψει χρήματα. Ο μοναδικός της σύμμαχος είναι ο πατέρας της. Ο ίδιος έχει μπλεξίματα με τον νόμο, έχει υπάρξει κατάδικος, μα πάνω απ΄ όλα είναι αποφασισμένος να προστατεύσει την κόρη του. Έστω και για πρώτη φορά στη ζωή του, σκοπεύει να κάνει το σωστό (Διανομή: Feelgood Entertainment)
Κριτική: Η αρχική σκηνή, με τη 17χρονη Λίντια να αγοράζει από το σουπερμάρκετ δεκάδες σφαίρες, αλλά να μη της επιτρέπεται να αγοράσει ένα (1) πακέτο τσιγάρα, επειδή δεν έχει ταυτότητα να αποδείξει ότι είναι ενήλικη και στη συνέχεια να επιστρέφει σε ένα αυτοκίνητο γεμάτο ρεμάλια που περιμένουν τις σφαίρες τους, είναι εμβληματική.
Η Έριν Μορίαρτι μακριά από το ρόλο που τη γνωρίσαμε στους «Γείτονες σε περιπολία», υποδύεται τη Λίντια που είναι χωμένη σε ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να φανταστεί ο πατέρας της. Ο δε Μελ Γκίμπσον, μακριά από τις εντάσεις που γνωρίζουμε, υποδύεται με χαμηλούς τόνους και σπάνιες εξάρσεις, τον πληγωμένο πρώην σύζυγο, πρώην πατέρα και νυν αποφυλακισμένο υπό όρους, που προσπαθεί να σώσει την επανεμφανισθείσα κόρη του από τους διώκτες της.
Το σενάριο μπορεί να ακούγεται γνωστό. Πολλές ταινίες έχουμε δει τα τελευταία χρόνια με πατεράδες που σώζουν τις κόρες τους, αλλά εδώ και οι δυο χαρακτήρες βρίσκονται στην «κακή» πλευρά του δρόμου. Ο πατέρας δεν είναι πρώην σούπερ πράκτορας με ισχυρές διασυνδέσεις, αλλά ένα ρεμάλι με γνώριμους μέσα στη φυλακή. Η δε κόρη δεν θέλει να κρέμεται από τα παντελόνια του αδύναμη κι ανίσχυρη, αλλά θέλει λεφτά. Για να ξοφλήσει χρέη και να κάνει την όποια ζωή της.
Η ταινία σχολιάζει, εκτός από τις διαλυμένες οικογένειες, τη σύγχρονη κοινωνία της αυξημένης εγκληματικότητας και της γενικευμένης διαφθοράς, με μια επίπεδη σκηνοθεσία που όμως δεν αφήνει χάσματα και βλέπεται με ενδιαφέρον.
(Κριτική μου για το myfilm.gr)