Υπόθεση: Γυρισμένο με φόντο τη
δεκαετία του ’50 την εποχή του Στάλιν, η ιστορία επικεντρώνεται γύρω από ένα
μέλος της Σοβιετικής αστυνομίας, ο οποίος προσπαθεί να διαλευκάνει υποθέσεις
από δολοφονίες παιδιών. Η επιμονή του θα έχει ως αποτέλεσμα τον υποβιβασμό του
και ενώ οι έρευνες συνεχίζονται με τη βοήθεια της συζύγου του, οι εξελίξεις
οδηγούν σε μεγαλύτερα κυβερνητικά εμπόδια - μια υπόθεση που αρχίζει να
συνδέεται με την κορυφή της ηγεσίας του κόμματος.
Κριτική:
Αν εξαιρέσουμε την ασύστολη αντισοβιετική προπαγάνδα της ταινίας, από τις πρώτες κιόλας σκηνές, όπου ο κεντρικός ήρωας έχει κάνει πλιάτσικο και φοράει 4 - 5 ρολόγια στο ένα χέρι, και θέλει να φωτογραφηθεί με το σφυροδρέπανο πάνω σε κάποιο μνημείο, η ταινία είναι μια αστυνομικού τύπου περιπέτεια για την ανακάλυψη ενός κατά συρροή δολοφόνου ανήλικων αγοριών, κατά την οποία ο κεντρικός ήρωας προσπαθεί να ανακαλύψει το δολοφόνο σε μια κοινωνία που δυσκολεύεται να μιλήσει ανοικτά και ελεύθερα.
Αν εξαιρέσουμε την ασύστολη αντισοβιετική προπαγάνδα της ταινίας, από τις πρώτες κιόλας σκηνές, όπου ο κεντρικός ήρωας έχει κάνει πλιάτσικο και φοράει 4 - 5 ρολόγια στο ένα χέρι, και θέλει να φωτογραφηθεί με το σφυροδρέπανο πάνω σε κάποιο μνημείο, η ταινία είναι μια αστυνομικού τύπου περιπέτεια για την ανακάλυψη ενός κατά συρροή δολοφόνου ανήλικων αγοριών, κατά την οποία ο κεντρικός ήρωας προσπαθεί να ανακαλύψει το δολοφόνο σε μια κοινωνία που δυσκολεύεται να μιλήσει ανοικτά και ελεύθερα.
Η φωτογραφία της ταινίας είναι
αρκετά καλή και η ατμόσφαιρα της εποχής είναι αυθεντική. Επίσης, αρκετά καλές είναι
και οι ερμηνείες, παρόλο που η Ρωσική προφορά των αγγλόφωνων και γαλλόφωνων
ηθοποιών τις «τραυματίζει» και χαλάει και την ατμόσφαιρα.
Σκηνοθεσία: Ντανιέλ Εσπινόζα
Με τους: Τομ Χάρντι, Νούμι
Ράπας, Γκάρι Όλντμαν, Τζόελ Κίναμαν, Τζέισον Κλαρκ, Τσαρλς Ντανς, Βενσάν Κασέλ,
Ντεβ Πατέλ
Προβάλλεται από 16/4/15