Γιατί στις 100: Επειδή είναι η πιο έξυπνη και διαλεκτική κωμωδία του Γούντι Άλεν. Ζεστή, πνευματώδης, πλούσια σε νοήματα και με μια νίκη της Νέας Υόρκης επί του Λος Άντζελες. Νίκη της κουλτούρας επί της ματαιοδοξίας του θεάματος. Η καλύτερή του. Μέσα από την αιώνια πάλη μεταξύ αρσενικού και θηλυκού που στοιχειώνει όλες σχεδόν τις ταινίες του, έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε τις πιο έξυπνες (ή εξυπνακίστικες) ατάκες που κάνουν αυτό το φιλμ μια από τις πιο σοβαρές κωμωδίες του πάνω στις σχέσεις. Ταυτόχρονα, έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και μελλοντικούς αστέρες του σινεμά. Δεν είναι τυχαίο ότι προτάθηκε για πέντε Όσκαρ και πήρε τα τέσσερα: Καλύτερης Ταινίας, Γυναικείας Ερμηνείας (Κίτον), Σκηνοθεσίας και Σεναρίου.
Υπόθεση: Πρόκειται για μια αυτοβιογραφία ουσιαστικά, στην οποία ο Άλεν αφηγείται με αλλεπάλληλα φλασμπάκ, τις σχέσεις του με τις γυναίκες και τις σχέσεις του με τους γονείς της, ας πούμε, πρώτης του αγάπης, που δεν το θέλουν αλλά το ζευγάρι συνεχίζει, παρ’ όλες τις νευρώσεις, τις εμμονές και τις προκαταλήψεις τους και ιδιαίτερα του Γούντι.
Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν
Πρωταγωνιστούν: Γούντι Άλεν, Ντάιαν Κίτον, Τόνι Ρόμπερτς, Κάρολ Κέιν, Πολ Σάιμον
Υπόθεση: Πρόκειται για μια αυτοβιογραφία ουσιαστικά, στην οποία ο Άλεν αφηγείται με αλλεπάλληλα φλασμπάκ, τις σχέσεις του με τις γυναίκες και τις σχέσεις του με τους γονείς της, ας πούμε, πρώτης του αγάπης, που δεν το θέλουν αλλά το ζευγάρι συνεχίζει, παρ’ όλες τις νευρώσεις, τις εμμονές και τις προκαταλήψεις τους και ιδιαίτερα του Γούντι.
Σκηνοθεσία: Γούντι Άλεν
Πρωταγωνιστούν: Γούντι Άλεν, Ντάιαν Κίτον, Τόνι Ρόμπερτς, Κάρολ Κέιν, Πολ Σάιμον