Άλλη μια ιστορία με φόντο τον υπερπληθυσμό και την καταπολέμησή του και στο μυαλό μου έρχεται (άσχετα) το «Νέα Υόρκη, 2022 μ.Χ.» (όπως προβλήθηκε στη χώρα μας γύρω στο 1973, το Soylent Green του Ρίτσαρντ Φλάισερ με πρωταγωνιστή τον Τσάρλτον Ίστον). Σε εκείνη ο πληθυσμός τρέφεται με μια «συνθετική» τροφή τη Σόιλεντ Γκριν και ο ντετέκτιβ Τσάρλτον Ίστον στην προσπάθεια να εξιχνιάσει μια δολοφονία βρίσκεται αντιμέτωπος με την εταιρία που την παρασκευάζει και το μεγάλο μυστικό της.
Στο «Τι συνέβη στη Δευτέρα», τα επτάδυμα κορίτσια που επί 30 χρόνια ξέφευγαν τον έλεγχο σε μια κοινωνία που ήθελε «κάθε οικογένεια και ένα παιδί», βρίσκονται αντιμέτωπα με μια αυταρχική εξουσία που θέλει τα επιπλέον παιδιά κάθε οικογένειας, να «καταψύχονται» μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα του υπερπληθυσμού. Μια εξουσία που κρύβει και αυτή κάποιο μυστικό.







