13/7/19

Καλή αρχή

Αυτό το παιδί το λάτρεψα κι εγώ φίλε αναγνώστη μου Κ. Μ. όπως κι εσύ και να σου πω την αλήθεια: θα μου λείψει. Θα μου λείψει από τη θέση των κυβερνητικών εδράνων, δηλαδή. Διότι στα έδρανα της αριστερής πλευράς της Βουλής, θα παραμείνει. Αλλά ποιος κάνει σάτιρα στην αξιωματική αντιπολίτευση, όταν στη Βουλή θα έχουμε τον Βαρουφάκη και τον Βελόπουλο; 

* * *
Πάντως θα μου μείνουν αξέχαστα, όλα εκείνα που έλεγε, όσο ήταν στην κυβέρνηση. Είναι μοναδικός. Ίσως ο μόνος μηχανικός ΕΜΠ που νόμιζε ότι θα αλλάξει κατεύθυνση εάν στρίψει 360 μοίρες. Αυτός που επινόησε και εξήγγειλε λιμάνι για τη λίμνη της Καστοριάς. Που μπαίνοντας στο Canadair, ρώτησε τον πιλότο «οι δεξαμενές είναι από κάτω;»
* * *
Ο μοναδικός ταξιδευτής, που έφυγε από την Γαλλία και προσγειώθηκε στο Στρασβούργο, όπως έγραψε στο Tweeter. Που νόμιζε ότι η Μυτιλήνη και η Λέσβος είναι δύο διαφορετικά νησιά και ο Δήμος Αχαρνών είναι άλλος από τον Δήμο Μενιδίου και που ένα χρόνο πριν τον Τραμπ, αναφέρθηκε στην Ιερουσαλήμ ως ιστορική πρωτεύουσα του Ισραήλ.
* * *
Ο μοναδικός διανοούμενος (λέμε τώρα) της Αριστεράς, που αποκάλεσε τη δημοσιογράφο και συγγραφέα Ναόμι Κλάιν με το όνομα του μανεκέν «Ναόμι Κάμπελ». Που μετέφρασε σε Frozen War, τον Ψυχρό Πόλεμο και ενώπιον αγγλόφωνου ακροατηρίου απόδωσε στα Αγγλικά μια ελληνική παροιμία, αποκαλώντας queue (ουρά αναμονής) την ουρά του γαϊδάρου (αντί του ορθού tail). Πώς να μη διατυπώσει μετά την άποψη ότι τους λαούς της Μεσογείου τους ενώνουν «ακατάληπτοι» δεσμοί; Και αφού έπιασα τα Μεσογειακά, πώς να μη θυμηθώ ότι αφού υπηρέτησε στο Πολεμικό Ναυτικό, αναρωτήθηκε ως πρωθυπουργός: «Έχει η θάλασσα σύνορα και δεν το ξέραμε;»
* * *
Ήταν απίστευτος, που αντί για «διαφανής πρωθυπουργός» είπε ότι ήταν «διάτρητος», που καθαρίζει την κόπρο του Αυγαία, αντί Αυγεία και αποκάλεσε τους αντιπάλους του τυμβωθήρες, αντί τυμβωρύχους, που επικαλέσθηκε σε λάθος έκφραση την Δαμόκλειο σπάθη και πρόσφατα έκανε «απεύθυνση πλατιού καλέσματος» στον Ελληνικό λαό, για να «επιτεύξει σύγκλιση» ώστε όλοι μαζί να «θρέψουμε» τους καρπούς των κόπων μας.
* * *
Θα μου πεις τώρα: καλά ο Μητσοτάκης είναι αλάνθαστος, που ορκιζόμενος πρωθυπουργός επανέλαβε το «Ορκίζομαι στο Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος», σε «Ορκίζομαι στο Όνομα της Αγίας και Ομοούσιας…»; Αλάνθαστος δεν μπορεί να είναι, αλλά τί να σου κάνει κι αυτός; Μη τρέφουμε αυταπάτες… Όταν ακούς τέσσερα χρόνια κοτσάνες, κάπου θα παρασυρθείς κι εσύ, κι εγώ και ο καθένας. Άντε λοιπόν και καλή αρχή.
(Από τη μόνιμη στήλη μου στη σημερινή έντυπη Αμαρυσία)