Είδος: Δράμα
Σκηνοθεσία: Ζαν Μαρκ Βαλέ
Παίζουν: Τζέικ Γκίλενχαλ, Ναόμι Γουότς, Κρις Κούπερ, Χίδερ Λιντ, Τζούντα Λιούις
Προβάλλεται από 15/9/2016
Σύνοψη: Ένας επιτυχημένος τραπεζικός επενδυτής, ο Davis, προσπαθεί να ξεπεράσει τον θάνατο της γυναίκας του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Ο πεθερός του τον πιέζει να συνέλθει, αλλά ο Davis αντιστέκεται. Αντ΄ αυτού, εκτονώνεται μέσα από μια εξομολογητική και πολύ προσωπική αλληλογραφία που εγκαινιάζεται με μια επιστολή παραπόνων και απευθύνεται στην Karen, μια υπάλληλο εταιρείας αυτόματων μηχανών πώλησης. Οι δυο τους θα έρθουν πολύ κοντά και θα αναπτύξουν έναν στενό δεσμό που αποδεικνύεται από μηχανής θεός και για τους δύο. Με τη βοήθεια της Karen και του 14χρονου γιού της, ο Davis αρχίζει να συγκροτείται, αφού πρώτα κατεδαφίσει τη ζωή που είχε χτίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή (Διανομή: Feelgood Entertainment)
Κριτική: Σε πλήρη κατάρρευση, βρίσκεται ο Ντέιβις που τον υποδύεται επιτυχημένα ο Τζέικ Γκίλενχαλ και η κατάρρευσή του, από το θάνατο της γυναίκας του, δεν μπορεί να εκφραστεί καλύτερα από τα οργισμένα ξεσπάσματά του και την καταστροφική μανία του.
Και ας λέει σε κάποια στιγμή, ότι δεν την αγαπούσε. Πρόκειται για μια αντίδραση προκειμένου να καλύψει τη θλίψη του απέναντι στον πεθερό του (άλλη μια επιτυχημένη ερμηνεία από τον Κρις Κούπερ), που εκφράζει τη θλίψη του σε κάθε ευκαιρία, θαυμάζοντας μάλιστα το γαμπρό του, που είναι συγκρατημένος. Αλλά ο Ντέιβις εμφανίζεται συγκρατημένος μόνο στην αρχή. Αυτή η αυτοσυγκράτηση λειτουργεί ουσιαστικά σαν ατμός σε ένα καζάνι που βράζει.
Και ας λέει σε κάποια στιγμή, ότι δεν την αγαπούσε. Πρόκειται για μια αντίδραση προκειμένου να καλύψει τη θλίψη του απέναντι στον πεθερό του (άλλη μια επιτυχημένη ερμηνεία από τον Κρις Κούπερ), που εκφράζει τη θλίψη του σε κάθε ευκαιρία, θαυμάζοντας μάλιστα το γαμπρό του, που είναι συγκρατημένος. Αλλά ο Ντέιβις εμφανίζεται συγκρατημένος μόνο στην αρχή. Αυτή η αυτοσυγκράτηση λειτουργεί ουσιαστικά σαν ατμός σε ένα καζάνι που βράζει.
Έτσι, ο Ντέιβις με το που θα βρει την ευκαιρία, μέσα από τη γνωριμία του με την Κάρεν και το γιό της («ένα 14χρονο, που μοιάζει με 12χρονο, αλλά μιλάει σα 18χρονο», όπως λέει και η Ναόμι Γουότς που την υποδύεται), θα εκραγεί και παρασυρόμενος από τον αυθορμητισμό του «14-12-16» γιού της (Τζούντα Λιούις), θα ξεσπάσει τελείως αντισυμβατικά, πάνω στα στερεότυπα (συμπεριφορές και υλικά).
Ο Ζαν Μαρκ Βαλέ αγγίζει πρωτότυπα τις οικογενειακές σχέσεις και το θέμα της απώλειας, βασισμένος στις ερμηνείες των Γκίλενχαλ, Γουότς και Λιούις και το χαρακτηριστικό ρόλο του Κούπερ.
(Κριτική μου για το myfilm.gr)