22/3/18

Δεν ήσουν ποτέ εδώ - You were never really here

Πρόκειται για την ταινία, που μοιράστηκε στο Φεστιβάλ των Κανών το Βραβείο Καλύτερου Σεναρίου μαζί με το «Ο θάνατος του ιερού ελαφιού» του Λάνθιμου (συμπληρωματικά αναφέρεται ότι και ο Γιοακίν Φοίνιξ που πρωταγωνιστεί, κέρδισε το Βραβείο Καλύτερου Αντρικού Ρόλου στο ίδιο Φεστιβάλ).

Η συμμορία του τυφώνα - The hurricane heist

Ένα σενάριο, που συνδυάζει «ληστεία τραπέζης με τη μεγαλύτερη μπάζα του αιώνα» και «ταινία καταστροφής με το χειρότερο τυφώνα όλων των εποχών». Δεν υπάρχει. Η ιδέα αυτή με ξεπερνάει.

Pacific Rιm: Εξέγερση - Pacific Rim: Uprising

Και να σκεφτεί κανείς, ότι την πρώτη ταινία της σειράς Pacific Rim με τον ελληνικό τίτλο «Το δαχτυλίδι της φωτιάς» (2013) την είχε σκηνοθετήσει ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Μάλλον η χειρότερή του και θα έπρεπε να μη την είχε αναλάβει. Γνώμη μου.

18/3/18

«2666» του Ρομπέρτο Μπολάνιο

Είχα να διαβάσω τέτοιο μυθιστόρημα από την εποχή του «Οδυσσέα» του Τζαίημς Τζόυς (1990, εκδ. Κέδρος). Το «2666» του Ρομπέρτο Μπολάνιο (μια εξαιρετικά επιμελημένη έκδοση του εκδοτικού οίκου ΑΓΡΑ, σε μετάφραση Κρίτωνα Ηλιόπουλου - 2011) είναι ένα χειμαρρώδες μυθιστόρημα, το οποίο αποτελείται από πέντε μέρη, τα οποία παραλίγο να τα διαβάζαμε ως πέντε ανεξάρτητα μυθιστορήματα, όπως τα φανταζόταν ο συγγραφέας μέχρι τις τελευταίες στιγμές της ζωής του, προκειμένου να αποκαταστήσει οικονομικά κληρονόμους και εκδότες. Τελικά μετά το θάνατό του

15/3/18

Πρόσωπα & ιστορίες - Visages Villages

Η Ανιές Βαρντά της πάλαι ποτέ Νουβέλ Βαγκ, ακόμα και στα 89 της παραδίδει μαθήματα κινηματογράφου, αυτή τη φορά μάλιστα σε συνεργασία με το διάσημο εικαστικό (της street art και του graffiti) και φωτογράφο JR, του οποίου το έργο συνδυάζει την τέχνη με τη δράση και ασχολείται με τη δέσμευση, την ελευθερία, την ταυτότητα και τα όρια.
Το ντοκιμαντέρ τους με τίτλο «Πρόσωπα & ιστορίες», ουσιαστικά βασίζεται στο Inside Out Project του JR, το οποίο είναι συμμετοχικό και στηρίζεται σε ιστορίες προσώπων, που δέχονται να φωτογραφηθούν και τα πορτρέτα τους να αναρτηθούν ως γιγαντοαφίσες σε τεράστιες δημόσιες επιφάνειες, με τη δική τους μάλιστα βοήθεια.