22/10/15

Ξενοδοχείο για Τέρατα 2 (3D) - Hotel Transylvania 2

Υπόθεση: Όλα δείχνουν να αλλάζουν προς το καλύτερο στο Ξενοδοχείο του Κόμη Δράκουλα… Επιτέλους, οι πόρτες είναι ανοιχτές και για τους κοινούς θνητούς, δηλαδή τους ανθρώπους. Αλλά ο Δράκουλας ανησυχεί για το αξιολάτρευτο εγγονάκι του, τον Ντένισεβιτς , που δεν δείχνει και ιδιαίτερα σημάδια βαμπιροσύνης. Η Μέιβις από την άλλη, αποφασίζει να εξετάσει το ενδεχόμενο μιας πιο φυσιολογικής ανατροφής του γιου της στον κόσμο των ανθρώπων και κάνει ένα διερευνητικό ταξίδι με τον Τζόνι στα πεθερικά της. Εν τω μεταξύ ο Δρακουλοπαππούς, δράττει την ευκαιρία για να ξυπνήσει το τερατάκι μέσα στον εγγονό του. Όλα θα κριθούν στο μεγάλο πάρτυ για τα 5α γενέθλια του Ντένις, όπου όμως τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο όταν εμφανίζεται από το πουθενά ο ξεχασμένος προπάππους και συντηρητικός δράκουλας Βλαντ, πατέρας του Δράκουλα.

Love

Υπόθεση: 1η Ιανουαρίου, νωρίς το πρωί. Το τηλέφωνο χτυπάει και ο Μέρφι ξυπνάει δίπλα στη νεαρή σύζυγό του και το δυο ετών παιδί του. Ακούει το μήνυμα στο τηλεφωνητή όπου η μητέρα της Ηλέκτρας ρωτάει γεμάτη αγωνία μήπως έχει κάποιο νέο από την κόρη της. Καθώς αγνοείται εδώ και αρκετό καιρό και φοβούμενη ότι κάτι πολύ άσχημο της έχει συμβεί. Κατά τη διάρκεια μιας ατέλειωτης βροχερής μέρας ο Μέρφι βρίσκεται μόνος στο διαμέρισμα του, να αναπολεί την πιο όμορφη ερωτική σχέση της ζωής του, τα δύο χρόνια που πέρασε με την Ηλέκτρα. Ένα φλεγόμενο πάθος γεμάτο υποσχέσεις , παιχνίδια, υπερβολές και λάθη…

14/10/15

Ο νόμος της αγοράς - La loi du marché

Υπόθεση: Ο Τιερί είναι ένας απολυμένος εργάτης που προσπαθεί να επιβιώσει αυτός και η οικογένειά του στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει στην ελεύθερη αγορά, είτε συμμετέχοντας σε σεμινάρια επιμόρφωσης είτε προσπαθώντας να ανοίξει νέους δρόμους εργασίας, είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

Ο «Νόμος της Αγοράς» απέσπασε στο φετινό Φεστιβάλ Καννών το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας για τον Βενσάν Λιντόν και την Ειδική Μνεία της Οικουμενικής Επιτροπής. Πραγματοποίησε την πανελλήνια πρεμιέρα του στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας - Νύχτες Πρεμιέρας.

Νιότη - Youth

Υπόθεση: Ο Φρεντ και ο Μικ, δύο φίλοι που πλησιάζουν τα ογδόντα, είναι σε διακοπές σε ένα όμορφο και πολυτελές ξενοδοχείο στους πρόποδες των Άλπεων. Ο Φρεντ, διάσημος συνθέτης και μαέστρος, είναι πια συνταξιούχος και δεν έχει καμία πρόθεση να επιστρέψει στην σκηνή, παρά τις πιέσεις της βασίλισσας Ελισάβετ, η οποία τον παρακαλεί να διευθύνει μια τελευταία φορά το γνωστότερο έργο του. Ο σκηνοθέτης Μικ, από την άλλη, δουλεύει ακόμη και οραματίζεται τη νέα του ταινία, την οποία και ονειρεύεται ως το αποκορύφωμα της καριέρας του. Οι δύο παλιοί φίλοι ξέρουν ότι ο χρόνος τους είναι μετρημένος και αποφασίζουν να αντιμετωπίσουν το μέλλον μαζί. Κοιτούν με περιέργεια και τρυφερότητα τις μπερδεμένες ζωές των παιδιών τους, τα κραυγαλέα νιάτα των σεναριογράφων, που δουλεύουν με τον Μικ, και τις αξιοπερίεργες στιγμές των διαφόρων ενοίκων του ξενοδοχείου. Αντίθετα με εκείνους, κανείς δεν μοιάζει να ανησυχεί για τον χρόνο που περνά.

Ανίερη συμμαχία – Black mass

Υπόθεση: Στη Νότια Βοστόνη της δεκαετίας του '70, ο πράκτορας του FBI, Τζον Κόνολι πείθει τον Ιρλανδό μαφιόζο Τζέιμς "Γουάιτι" Μπάλτζερ να συνεργαστεί με το FBI ενάντια σε ένα κοινό στόχο: την ιταλική μαφία. Η δραματική αυτή ταινία διηγείται την αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε κάθε ελέγχου, επιτρέποντας στον Γουάιτι να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο, και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Η κληρονομιά

Τι μπορεί να συμβεί όταν με χειρόγραφη διαθήκη κληροδοτείται ένας άνθρωπος που δεν είναι συγγενής του θανόντος; Τι μπορεί να συμβεί όταν αυτός ο άνθρωπος είναι «έγχρωμος» σε μια συντηρητική και ρατσιστική κοινωνία; Επίσης τι μπορεί να συμβεί όταν αυτός ο άνθρωπος είναι μια γυναίκα που βοηθούσε τον βαθύπλουτο θανόντα και του απάλυνε, όση ζωή του είχε απομείνει; 

Πολλά μπορεί να σκεφτεί κανείς και ειδικά όταν θέλει να αμφισβητήσει την τελευταία βούληση του θανόντος, η οποία μάλιστα μπορεί να μην είναι και η τελευταία, εάν αποδειχθεί ότι υπήρχε και άλλη πιο επίσημη διαθήκη ενώπιον δικηγόρου. Όχι όμως τόσα, όσα μπορεί να καταγράψει η φαντασία και η πένα του Τζον Γκρίσαμ, του συγγραφέα που είναι σπεσιαλίστας στα δικαστικά θρίλερ.

Τελείωσα πριν λίγο καιρό, το μυθιστόρημα «Η κληρονομιά» (εκδ. Bell) και πραγματικά έμεινα άναυδος. Όχι γιατί είναι εκπληκτικός στην περιγραφή του κληρονομικού δικαίου και της αμερικανικής νομοθεσίας στην απονομή δικαιοσύνης, αλλά γιατί έχει καταφέρει να βγάζει την ψυχή του αναγνώστη στην εξέλιξη του εξής μύθου: Ο βαθύπλουτος Σεθ Χάμπαρντ αργοπεθαίνει βαριά άρρωστος. Πριν κρεμαστεί από έναν πλάτανο, δίνοντας τέλος στο μαρτύριό του, αφήνει μια καινούρια, χειρόγραφη διαθήκη που γεννάει πάρα πολλά ερωτηματικά, όπως γιατί ο Χάμπαρντ άφησε όλη σχεδόν την περιουσία του στην υπηρέτριά του; Μήπως η χημειοθεραπεία και τα παυσίπονα είχαν θολώσει το μυαλό του; Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με ένα κομμάτι γης που κάποτε ήταν γνωστό ως Σίκαμορ Ρόου; Αποτέλεσμα, τα παιδιά του και η μαύρη υπηρέτριά του έρχονται σε μια αντιπαράθεση περίπλοκη και δραματική, όσο κι εκείνη η δίκη για φόνο που κατέστησε άλλοτε το δικηγόρο  Μπριγκάνς έναν από τους πιο διάσημους πολίτες της Κομητείας Φορντ. Αν δεν ξέρετε τον Τζέικ Μπριγκάνς, είναι ο δικηγόρος ήρωας ενός άλλου μυθιστορήματος του Τζον Γκρίσαμ με τίτλο «Η ετυμηγορία».

Έξοχη πλοκή, με μεγάλα συμφέροντα γύρω από μια τεράστια κληρονομιά, με ισχυρά δικηγορικά γραφεία, που έχουν πέσει σα γεράκια, πολλούς μάρτυρες και φυσικά ενόρκους που πρέπει να επιλεγούν μετά προσοχής. Ταυτόχρονα, μπαίνουν στην ιστορία και οι ντετέκτιβ, που πρέπει να ανακαλύψουν σκοτεινές πτυχές του παρελθόντος, τόσο του αυτόχειρα, όσο και της υπηρέτριάς του. 
Το βιβλίο, διαβάζεται απνευστί (είναι κλισέ το ξέρω), αλλά πώς να το κάνουμε; Τζον Γκρίσαμ είναι αυτός (The Pelican Brief και The Client είναι ταινίες που βασίστηκαν σε βιβλία του).

8/10/15

Ο αρχάριος - The intern

Υπόθεση: Ένας 70χρονος χήρος συνταξιούχος θα επανέλθει στην εργασιακή ενεργό δράση, ως ασκούμενος σε μια ιστοσελίδα μόδας, την οποία διευθύνει μια νέα κοπέλα. Πολύ σύντομα θα γίνει πολύτιμο μέλος της ομάδας, με τους δυο να αναπτύσσουν μια ιδιαίτερη σχέση.

Κριτική: Μια κομεντί για όλα τα γούστα. Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο μετά από μερικές αποτυχημένες κωμωδίες, στις οποίες επικρατούσαν οι γκριμάτσες του και όχι το ταλέντο, σ' αυτή την κωμωδία εμφανίζεται πιο συγκρατημένος στο ρόλο ενός χήρου, που δεν το βάζει κάτω και θέλει να ξεκινήσει πάλι τη ζωή του, γεμίζοντάς την με κάποια δουλειά για την ηλικία του και να αισθάνεται χρήσιμος. 
Δίπλα του μια εξαιρετική Αν Χάθαγουεϊ, στο ρόλο μιας σύγχρονης επιτυχημένης νέας, που έχει και η ίδια αιφνιδιαστεί από την απροσδόκητη επιτυχία της ιστοσελίδας της στο χώρο της μόδας και είναι μονίμως αγχωμένη με την επιχείρησή της.
Εκείνος παλιομοδίτικης, αλλά με τη σοφία των χρόνων του, θα προσπαθήσει να τη βοηθήσει και εκείνη παρά τις αρχικές αμφιβολίες για την προσφορά του, θα βρει στο τέλος στο πρόσωπό του την πατρική φιγούρα, αλλά και έναν έμπιστο φίλο για όλες τις ώρες.
Παράλληλα, είναι πολύ καλή και η Ρενέ Ρούσο στο ρόλο της κατασταλαγμένης γυναίκας, που εργάζεται στην επιχείρηση της Χάθαγουεϊ και ερωτεύεται με την πρώτη ματιά τον Ντε Νίρο, δίνοντας πρόσθετο ενδιαφέρον στη ζωή του.
Οι σχέσεις των τριών κυλούν ομαλά, με προβλέψιμο αλλά απολαυστικό τρόπο, λόγω της σφιχτής σκηνοθεσίας και των γήινων χαρακτήρων του σεναρίου.  
Πολύ καλή ταινία για δυο ευχάριστες και συγκινητικές ώρες.

Σκηνοθεσία της Νάνσι Μέγιερ
Παίζουν: Αν Χάθαγουεϊ, Ρόμπερντ Ντε Νίρο, Ρενέ Ρούσο
Προβάλλεται από 8/10/15

7/10/15

Macbeth

Υπόθεση: Σκωτία, 16ος αιώνας. Έπειτα από μια σκληρή μάχη, ο Μάκβεθ, πιστός ακόλουθος και στρατηγός του Βασιλιά Ντάκαν, κατάφερε να καταστείλει την επανάσταση. Μαζί με το στρατηγό Μπάνκο, συναντούν τρεις μάγισσες που προφητεύουν ότι ο Μάκβεθ θα γίνει Βασιλιάς της Σκωτίας, ενώ ο Μπάνκο πατέρας μελλοντικών βασιλιάδων. 
Τυφλωμένος από φιλοδοξία, ο Μάκβεθ ενημερώνει τη σύζυγό του για την προφητεία. Εκείνη, χρόνια μάκρυα του και σε βαθύ πένθος για την απώλεια του μοναδικού τους παιδιού, τον παρακινεί να δολοφονήσει το Βασιλιά για να πάρουν το θρόνο. Μετά τους εορτασμούς η Λαίδη Μάκβεθ ναρκώνει τους φρουρούς του και ο Μάκβεθ σκοτώνει το Βασιλιά και στη συνέχεια στέφεται Βασιλιάς.
Ο Μπάνκο ωστόσο υποψιάζεται το νέο του Βασιλιά. Θυμάται την προφητεία. Ο Μάκβεθ διατάζει το θάνατο του Μπάνκο, και του μοναχογιού του Φλινς, αλλά ο νεαρός καταφέρνει να δραπετεύσει. Έτσι, ο Μάκβεθ να αναζητά νέα προφητεία και οι τρεις μάγισσες του λένε ότι δε θα πεθάνει από το χέρι κανενός άντρα, που βγήκε από τη μήτρα της μητέρας του. Η προφητεία τον ανακουφίζει, αλλά ανίκανος πια να εμπιστευτεί οποιονδήποτε, σκοτώνει όποιον του αντισταθεί. 
Οι ενοχές πνίγουν τη Λαίδη Μάκβεθ και η σκέψη ότι χάνει το σύζυγο της, την οδηγεί στην τρέλα. Ανίκανη να κάνει κάτι πια, πεθαίνει μέσα σε οράματα του νεκρού παιδιού τους. 
Ο πρωτότοκος γιος του Βασιλιά Ντάνκαν, ο Μάλκολμ επιστρέφει με σύμμαχο τον κόμη Μακντάφ να διεκδικήσει το θρόνο από το Μάκβεθ, που ισχυρίζεται ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο Μακντάφ του αποκαλύπτει ότι δεν βγήκε από τη μήτρα της μητέρας του, διότι τον έβγαλαν πρόωρα. Έτσι, ο Μάκβεθ, παραδίδεται στον αναπόφευκτο θάνατο.

Κριτική: Ο σκηνοθέτης Τζάστιν Γκερζέλ, χρησιμοποιώντας φόρμες που θυμίζουν τις πρώτες (και ασπρόμαυρες) ταινίες της Σοβιετικής Ένωσης των αρχών του 20ού αιώνα, αποδίδει με συνέπεια και έντονο λυρισμό τη διάσημη αυτή τραγωδία του Σαίξπηρ, διατηρώντας μάλιστα και το σαιξπηρικό στίχο. Το αργό γύρισμα, τα ζωντανά κάδρα και η σκοτεινές αποχρώσεις δημιουργούν σκηνές που εκφράζουν απόλυτα τα συναισθήματα του κεντρικού ήρωα και αποτυπώνονται στη μνήμη του θεατή ενώ η έντονα υποβλητική μουσική δημιουργεί εντάσεις και δίνει μια ακόμα πιο δραματική διάσταση στο φιλμ.
Ο Φασμπέντερ είναι ιδανικός Μάκβεθ. Ερμηνεύει εμβαθύνοντας στο χαρακτήρα του φιλόδοξου και άπληστου στρατηγού, που θέλει να γίνει βασιλιάς και καταφέρνει  να μας μεταφέρει όλο εκείνο το πάθος, αλλά και την αγωνία για την επίτευξη του σκοπού του. 
Στο πλάι του, η Μαριόν Κοτιγιάρ υποδύεται λιτά, αλλά με εσωτερική δύναμη, τη σκληρή, αδίστακτη αλλά και τραγική φιγούρα της Λαίδης Μάκβεθ, που αρχικά τον σπρώχνει στην Κόλαση, αλλά μετανιώνει στη συνέχεια, όταν πλέον διαπιστώνει ότι «το αίμα ζητάει κι άλλο αίμα». 
Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αφήγηση, με πλάνα που σοκάρουν και σκηνές που συγκινούν, ειδικότερα όσους δεν έχουν δει το θεατρικό του Σαίξπηρ. 

Σκηνοθεσία: Τζάστιν Κερζέλ
Παίζουν: Μάικλ Φασμπέντερ, Μαριόν Κοτιγιάρ, Ντέιβιντ Θιούλις, Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι, Τζακ Ρέινορ, Σον Χάρις, Πάντι Κονσιντάιν
Προβάλλονται από 8/10/15

Θυσιάζοντας ένα πιόνι - Pawn sacrifice

Υπόθεση: Ο Μπόμπι Φίσερ προσέλκυσε την προσοχή του σκακιστικού κόσμου ως ένα 6χρονο παιδί-θαύμα, γνωστό για την απόλυτη αφοσίωση και το ανίκητο σερί του. Όταν έφτασε στην εφηβεία, ο Φίσερ είχε εξελιχθεί σε παγκοσμίου κλάσης παίκτη, αλλά η μετεωρική του άνοδος είχε αμαυρωθεί από την απρόβλεπτη συμπεριφορά του και τις ολοένα πιο ακραίες απαιτήσεις του. Ενώ ταξίδευε ανά τον κόσμο, ο Φίσερ συνέθλιβε με ευκολία τους αντιπάλους του αλλά είχε μοναχά μία επιθυμία: να αντιμετωπίσει τον ανίκητο Σοβιετικό παίκτη Μπόρις Σπάσκι, κι έτσι να δώσει τέλος στην 24χρονη κυριαρχία της Σοβιετικής Ένωσης στο σκάκι. Το 1972, η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα και το «Ματς του Αιώνα», ένα παιχνίδι 21 γύρων, κανονίστηκε στο Ρεϊκιαβικ της Ισλανδίας. Όμως, η ολοένα διογκούμενη εμμονή του Φίσερ με διάφορες θεωρίες συνομωσίας που γεννούσε το ασταθές μυαλό του, επηρεάζουν το παιχνίδι και η αλλόκοτη συμπεριφορά του αναστατώνει τον συνήθως ατάραχο Σπάσκι. Με τον ανταγωνισμό να θυμίζει ολοένα και περισσότερο τις έντονες γεωπολιτικές συγκρούσεις της εποχής του Ψυχρού Πολέμου, ακόμη και οι πιο κοντινοί σύμβουλοι του Φίσερ, δεν είναι σίγουροι αν οι πράξεις του είναι οι καλά υπολογισμένες ενέργειες ενός εκκεντρικού ατόμου, ή σημάδια ότι είναι πραγματικά ασταθής ψυχολογικά.

Κριτική: Δεν μπορείς να το αποκαλέσεις βιογραφικό αυτό το φιλμ. Δεν μπορείς όμως και να το τοποθετήσεις στα μυθοπλαστικά, αφού ο Αμερικανός πρωταθλητής σκακιού Μπόμπι Φίσερ και ο ανταγωνισμός του με το Ρώσο μαιτρ Μπορίς Σπάσκι έχει μείνει ιστορικός. Ο Έντουαρντ Ζούικ έχει καταφέρει όμως να γυρίσει την ταινία με τρόπο, που την τοποθετεί αριστοτεχνικά κάπου στο μέσο.
Χρησιμοποιώντας σκηνές από τις ειδήσεις της εποχής, που οι δύο πρωταθλητές συναντήθηκαν σε έναν αγώνα που πήρε πολιτικές διαστάσεις, ο Ζούικ δίνει αληθοφάνεια ακόμα και στις προσωπικές στιγμές του Φίσερ, που πραγματικά ήταν μια ιδιότυπη προσωπικότητα. Ο πόλεμος στο Βιετνάμ, η τρομοκρατική επίθεση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου, το σκάνδαλο Watergate, το ιστορικό ταξίδι του προέδρου των ΗΠΑ Ρίτσαρντ Νίξον, στην Κίνα, παρεμβάλλονται έμμεσα στην ιστορία των δύο σκακιστών και δίνουν ένα άλλο ενδιαφέρον στην ταινία, η οποία εάν αφορούσε αποκλειστικά στον αγώνα τους θα ήταν σχετικά πληκτική.
Ο Τόμπι Μαγκουάιρ δεν καταβάλλει καμία προσπάθεια να ξεφύγει από το ειρωνικό και αλαζονικό ύφος που διαθέτει και δεν θυμίζει τον Φίσερ. Πιστεύεις όμως ότι από τη πραγματική συμπεριφορά του κάπως έτσι θα ήταν. Ο Λιβ Σρέιμπερ δεν είναι κακός ως Μπορίς Σπάσκι. Δείχνει συγκρατημένος και επιφυλακτικός, όπως όλοι όσοι έρχονταν από την Ανατολή στη Δύση, στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου.
Ο σκηνοθετικός ρυθμός δεν είναι κακός, έχει στοιχεία ντοκιμαντέρ και μπορεί να συγκρατήσει το ενδιαφέρον και των μη σκακιστών, ενώ το σενάριο με τα στοιχεία κατασκοπίας που διαθέτει και με τις εμμονές που στοιχειώνουν τον Φίσερ δεν σε αφήνει αδιάφορο.
Η ταινία βλέπεται με σχετικό ενδιαφέρον.

Σκηνοθεσία: Έντουαρντ Ζούικ 
Παίζουν: Τόμπι Μαγκουάιρ, Λιβ Σράιμπερ, Πίτερ Σάρσγκαρντ, Λίλι Ρέιμπ, Ρόμπιν Ουάιγκαρτ
Προβάλλεται από 8/10/15

Κανίβαλοι - The Green Inferno

Υπόθεση: Μια ομάδα φοιτητών ακτιβιστών από τη Νέα Υόρκη, που έχουν μάθει να εξαρτώνται από την τεχνολογία για την κάθε τους ανάγκη, ταξιδεύουν στον Αμαζόνιο για να οργανώσουν τις προσπάθειες προστασίας μιας ιθαγενούς φυλής. Η φυλή απειλείται με εξαφάνιση όταν ανακαλύπτεται πολύτιμο πετρέλαιο στην περιοχή τους και μια πολυεθνική βάζει σκοπό να τους εξοντώσει. Όμως, το αεροπλάνο που μεταφέρει την ομάδα πέφτει στη ζούγκλα και οι επιζώντες, πλήρως ανήμποροι μακριά από κάθε είδους τεχνολογία, καταλήγουν όμηροι της φυλής που είχαν σκοπό να σώσουν – και τα μέλη της έχουν ιδιαίτερες ορέξεις

Κριτική: Από τη στιγμή, που η κεντρική ηρωίδα και καλομαθημένη φοιτήτρια με το πρώτο τσίμπημα κουνουπιού στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός φαστφουντάδικου, αδειάζει όλο το περιεχόμενο ενός αντικουνουπικού σπρέι πάνω της και αποφασίζει να πάει στη ζούγκλα του Αμαζονίου για… δράση, καταλαβαίνεις ότι θα δεις πολλές αφέλειες στη συνέχεια. Όπως ας πούμε ότι οι χυμώδεις συμπρωταγωνίστριές της, κυκλοφορούν στο ταξίδι με καυτά σορτσάκια και φανελάκια, που αναδεικνύουν τα πλούσια μπούστα τους. Στη ζούγκλα… (και χωρίς τον Ταρζάν).
Πράγματι, η «νεανικού τρόμου και φρίκης» ταινία, διαθέτει όλα τα κλισέ του αιματοβαμμένου αυτού είδους, με φόντο τη ζούγκλα (υποτίθεται) του Αμαζονίου και μια φυλή κανιβάλων. Πλην όμως δεν τρομάζει και μόνο γέλια προκαλεί.
Μεγάλο κουτί ποπκόρν, αναψυκτικό και φύγατε.

Σκηνοθεσία: Ιλάι Ροθ
Με τους: Λορένζα Ίζο, Άριελ Λέβι, Ντάριλ Σαμπάρα, Κίρμπι Μπλις Μπλάντον, Σκάι Φερέιρα, Μάγκντα Απάνοβιτς, Νικολάς Μαρτίνεζ, Άαρον Μπερνς
Προβάλλεται από 8/10/15