3/11/18

Τα ίδια θα «ξανά ξανα-αναβιώσουμε»

Το προηγούμενο Σάββατο που έγραφα εδώ για το Master Plan του Υπερταμείου και απευθυνόμουν στον φίλο μου τον Λευτέρη, πήρα απάντηση από τον φίλο μου τον Λευτέρη Μαγιάκη, ο οποίος ομολογώ με εξέπληξε ευχάριστα. Να τι μου έγραψε:
«Αγαπητέ Άγγελε, πάντα μου αρέσει το σκωπτικό σου ύφος, ακόμα και όταν δεν συμφωνώ μαζί σου. Μη μου λες όμως ότι ο Πατούλης αδιαφορεί για το Δάσος Συγγρού, επειδή δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την ΠΦΑ και τους δανειστές… Εδώ, σηκώνει στους ώμους του το Μαρούσι, την ΚΕΔΕ, τον ΙΣΑ, το Μακεδονικό, την υποψηφιότητα για την Περιφέρεια και τόσα άλλα… Μέχρι και στο Λευκό Οίκο πήγε. Στο Συγγρού κόλλησε;»
Ναι, φίλε μου Λευτέρη, στο δάσος Συγγρού κόλλησε. Διότι ήταν αυτή η σταγόνα, που ξεχείλισε το ποτήρι των δραστηριοτήτων του. Δεν είδες ότι επανεξελέγη στον Ιατρικό Σύλλογο; Είχε κάποιο τρέξιμο να κάνει και του βγήκε σε καλό. Το Συγγρού δεν θα του έδινε σταυρούς για τον Ιατρικό Σύλλογο, εκτός κι αν κάποιος πάθαινε διάστρεμμα κάνοντας τζόκινγκ… Εκεί θα κατέφθανε εργώδης, όπως πάντα, να τον συμβουλέψει και να του γράψει κάποιο φάρμακο. Έτσι, όλοι δέχονται ότι κάνει κοινωνικό έργο και ξεχνούν τα πραγματικά έργα του για την πόλη. Γι’ αυτό κι εγώ, αναφέρθηκα στα μεγάλα έργα από το παρελθόν του. Την «κλειστή αγορά του Κέντρου» και τα «κυτία περιττωμάτων σκύλων», τα οποία ως επιτυχημένα έργα της θητείας του θέλει να τα «ξανα-επαναλάβει», όπως θα έλεγε και ο πρωθυπουργός μας, ο οποίος στο μήνυμά του για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου είπε ότι ανέλαβε «τον ιστορικό ρόλο, να μη δούμε ξανά να ξανα-αναβιώσει το φάντασμα του φασισμού και του ολοκληρωτισμού».
Τώρα, αυτό το «και του ολοκληρωτισμού», ήταν πλεονασμός, μετά από το «να ρίξουμε στη φυλακή μερικούς για να κερδίσουμε τις εκλογές» που είχε πει ο Πολάκης. Δεν χρειαζόταν, διότι όλοι γνωρίζουν ότι ολοκληρωτισμούς έχουμε και «μαύρους» και «κόκκινους»… Θα με ρωτήσεις τώρα: πώς ανέλαβε τον «ιστορικό ρόλο»; Δεν ξέρω τι «διέσχισε» (όπως λέει και η κ. Αχτσιόγλου) το μυαλό του, γι αυτό θα περιμένουμε φίλε μου Λευτέρη. Προς το παρόν, εσύ έχε το νου σου στα τεκταινόμενα του Αμαρουσίου, διότι αν περιμένω από άλλους να ενδιαφερθούν… σώθηκα.
Σ’ ευχαριστώ πολύ που μου έγραψες και επίτρεψέ μου να αναφερθώ στο άλλο μεγάλο έργο του, το υπόγειο πάρκινγκ της πλατείας Ευτέρπης, το οποίο θα τραβήξει μέχρι τις παραμονές των αυτοδιοικητικών εκλογών. Ε, να έχουμε πάλι, κάτι να εγκαινιάζουμε προεκλογικά, αδερφέ.
(Από τη μόνιμη στήλη μου στην έντυπη Αμαρυσία 3/11/2018)